A mentori egyeztetés célja elsősorban az eddigi visszajelzések és tanulások összegyűjtése volt. A megbeszélés során a következő fő témákat érintettük:
- diákok visszajelzései,
- az 1. videó készítés tanulságai,
- non-profit vállalkozások.
Továbbá május 10-én újra elindult a személyes képzés az online oktatás után és ennek hatásairól is szó esett.
A diákoktól természetesen jött az igény a mentorok felé, hogy szeretnének fejlesztői szándékkal visszajelzést adni a projekt értékei és további lehetőségei kapcsán. Összefoglalóan: érdekesnek találják a feladatokat és örülnek hogy részt vehetnek a versenyben, mert sok új dolgot tanultak, pl. az önismeret, a prezentálás és a társadalmi felelősségvállalás terén. A mentorok gyűjtik össze ezeket és továbbítják a projektmenedzsment felé.
A visszajelzések között szerepelt a résztvevők motivációja, lelkesedése, az együttműködés, és a mentorok tapasztalatai. Néhány ezek közül:
“Lelkesebbnek tűnnek a csapatok a személyes oktatás óta, de az kérdés, hogy ez a teljesítményre hogy fog hatni.”
“A csapatok jól összehangolódtak, együtt dolgoznak, főleg a befektetésekkor átbeszélték, érveltek, melyik miért jó. Nagyon jó csapatmunkák, együttműködések alakultak ki.”
“Mentorként pluszban adtam a gyerekeknek egy kis munkát: összefoglalót kellett írniuk az 5. tananyag kapcsán, hogy a vállalkozások között mi a közös és mi az egyedi.”
“A projekt során már most más oldalról is megismertem a diákokat, pl valaki olyan bátran merte felvállalni a véleményét, ahogy még sohasem.”
“Projektmunkák vannak már egy ideje az iskolában, és nagyon látszik, hogy milyen fontos az együttműködés, hogy jó munkát, eredményt tudjanak elérni.”