Tisztelt Érdeklődő! 

Az Interregió Fórum Egyesület támogatást nyert az Interreg SKHU program keretében „STARTUP+ SKHU (Start Up Competition + Development of Entrepreneurial Competences in Vocational Schools of the Border Region)” című projektjével. A projekt keretében sor kerül az alábbi beszerzésre:

“Digitális Támogató Környezet kialakítása: E-learning menedzsment rendszer, Tartalom-fejlesztő eszköz, Felhasználói alkalmazás Android és Webapp platformokra” 

Ezúton kérjük árajánlatukat a szervezetünk számára a fent említett projekthez kapcsolódóan, az ajánlatkérés 1. sz. mellékletében részletezett feltételekkel.

Szállítás határideje: 2020.12.20.

Az ajánlattételi árat a fenti feladatokra külön-külön kérjük megadni, forintban, feltüntetve az ÁFA nélküli, valamint az ÁFA-t tartalmazó árat. Az ajánlatnak tartalmaznia kell a következőt: Árajánlat a 2. sz. melléklet szerint.

Az ajánlattételi határidő:

A fenti kritériumok alapján elkészített ajánlatot egy nyomtatott példányban kérjük 2020. október 17-ig eljuttatni az Interregió Fórum Egyesület, cím: 1024, Budapest, Margit krt. 47-49, VI./5

Az Ajánlatkérő a legalacsonyabb árat kínáló ezen ajánlati felkérésben szereplő elvárásoknak megfelelő ajánlatot benyújtó Ajánlattevővel köt szerződést. Az Ajánlatkérő fenntartja a jogot, hogy az egyes részfeladatokra külön-külön Ajánlattevővel kössön szerződést.

Elbírálás 2020. október 18-án várható, az Ajánlattevők írásbeli értesítést kapnak.

Az Ajánlatkérő nem köteles eredményt hirdetni, azaz amennyiben úgy ítéli meg, hogy egyetlen ajánlat sem megfelelő, nem állapodik meg egyik Ajánlattevővel sem.

Reméljük, hogy ajánlatunk felkelti érdeklődésüket és várjuk mielőbbi visszajelzésüket!

Kelt, Budapest, 2020. október 14.

Vélemény, hozzászólás?