Hamarosan elkészül a STORIE applikáció!
Ennek segítségével a következő ismereteket szerezheted meg:
• az immateriális kulturális örökség szerepe, jelentősége és potenciálja a turizmusban és termékfejlesztésben,
• a turisztikai piac működése, a turisztikai terméktervezés folyamata és módszerei,
• kreatív technikák alkalmazása az immateriális kulturális örökségen alapuló turisztikai termékek fejlesztésére,
• turizmusmarketing területei, különös hangsúlyt fektetnek az online marketingre és a közösségi média szerepére.
Az elméleti ismeretek mellett gyakorlati eszközöket és módszertanokat biztosítunk a terméktervezési folyamathoz, valamint a marketing tevékenységük tervezéséhez és kivitelezéséhez.
A STORIE Tanulási Program 4 nagy témájú, úgynevezett modulokból áll:
1. immateriális kulturális örökség a turizmusban
2. Marketing
3. E-marketing és közösségi média
4. Kreativitási technika
Minden modul 4-7 kisebb egységre oszlik, és minden egységnek 4 kisebb része van:
1. Elmélet – összefoglalja a legfontosabb szakmai alapokat
2. További ismeretszerzési javaslatok – további ismeretek megszerzésében
3. Esettanulmány – bevált gyakorlatot mutat be
4. Önreflektív kérdés – segít próbára tenni a megszerzett tudásodat
Az egész tanulási program 21 rövid tanulási egységből áll (körülbelül 20 óra tanulási idő).
Amint elkészül a végleges verzió, bejelentjük!
Maradj velünk!