EduBot

EduBot – Developing Key Competences Through Blended-Learning Metodology Based on AI Supported Chatbot Technology   A projekt időtartama: 2022.09.01. – 2024. […]

Kattints a továbbiakért
learn then play fiú és logó

Learn THEN Play

A Learn THEN Play célja egy digitálisan támogatott tanítási módszertan és motivációs eszközrendszer kifejlesztése, amely a tanárok és a szülők/gondviselők […]

Kattints a továbbiakért

Seven SMART Steps

7SMART Steps Seven SMART Steps a digitálisan támogatott differenciált tanulási módszertan adaptálásához a problémamegoldó és szövegértési kompetenciák növelése érdekében   […]

Kattints a továbbiakért

Startup+SKHU

 Start-up verseny + vállalkozói kompetenciák fejlesztése a magyar-szlovák határmenti régió szakképzési intézményeiben A projekt kódja: SKHU/1902/4.1/003 A projekt időtartama: 2020. október […]

Kattints a továbbiakért

STORIE

A vidéki vállalkozások kulturális és szellemi örökségre alapozott, fenntartható turisztikai termékfejlesztéséhez szükséges ismereteinek megteremtése   (STORIE) 2018-1-HU01-KA202-047746 STORIE projekt- a vidéki […]

Kattints a továbbiakért

Smart e-MATHS

Differenciált, e-learning alapú módszertani innováció az általános iskolák eredményes matematika oktatásának támogatásához 2018-1-HU01-KA201-047830 A megítélt támogatás összege: 198 395 € A projekt […]

Kattints a továbbiakért

IPS4NEETS

Egyéni elhelyezés és támogatás a nem foglalkoztatott, oktatásban vagy képzésben nem részesülő „NEET” fiatalok számára az Oktatási Ifjúsági Technológiai Platformon […]

Kattints a továbbiakért